مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 00:052022-12-28سياسي

شهدای گمنام یاری می کنند تا راه انقلاب را گم نکنیم


شهدای گمنام که هر از گاهی در تفحص ها کشف و در شهرها تشییع می شوند، ما را یاری می کنند خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهدای گمنام که هر از گاهی در تفحص ها کشف و در شهرها تشییع می شوند، ما را یاری می کنند خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.

سردار اصغر عباسقلی زاده، چهارشنبه، هفتم دیماه، در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا آبرو و عزت کشور و اسلام حفظ شود، اظهار کرد: شهدا جان فدا کردند تا ما بتوانیم با عزت و ایمن زندگی کنیم و در برابر دشمن سر خم نکنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، گفت: به تأسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم؛ ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی دارند.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: مردم وفادار ایران در همه عرصه ها ایستادگی کرده اند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی هستند که علاوه بر فعالیت در زمان جنگ، اکنون در عرصه اقتصادی تلاش می کنند و همه این اقدامات به برکت شهداست.

وی تسلیم ابرقدرت های شرق و غرب در برابر ایران را حاصل مجاهدت مردم و شهدا دانست و عنوان کرد: امروز حقانیت ایران بر همه ثابت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام یاری می کنند تا راه انقلاب را گم نکنیم

شهدای گمنام یاری می کنند تا راه انقلاب را گم نکنیم