مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 00:002022-12-28اقتصادي

240 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به هفت واحد تولیدی استان خبر داد.

- علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در نشست ستاد رفع موانع استان سمنان مشکلات هفت واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: اعطای 240 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این واحدها در زمره مصوبات کارگروه بود.

وی با بیان اینکه عمده این واحدهای تولیدی در استان سمنان دچار مشکلات مالی و نقدینگی و سرمایه در گردش بودند، افزود: این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.

رییس صمت استان سمنان با بیان اینکه تثبیت اشتغال و 30 شغل جدید ماحصل پرداخت این تسهیلات به هفت واحد تولیدی در استان است، گفت: به جز نقدینگی و مسائل مالی، مشکلات مالیاتی، تأمین اجتماعی و کارگری، ماشین آلات فرسوده و… در زمره موانع تولید در استان هستند.

تشنه دل با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال تثبیت اشتغال واحدهای تولیدی است لذا تسهیلات تبصره 18 اشتغال و تولید را نیز در دستور کار قرار داده است، گفت: توجه به رفع موانع تولید در زمره سیاست های دولت در استان سمنان است.

وی همچنین با اشاره به جدول زمان بندی قطع گاز واحدهای تولیدی استان سمنان و اعلام به آنها بیان کرد: مدیریت مصرف انرژی در واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت می شود

240 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت می شود