مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 23:302022-12-28اجتماعي

بهره برداری از آخرین ایستگاه خط یک مترو تبریز


خط یک قطار شهری تبریز سه فاز و 18 ایستگاه دارد که 17 ایستگاه آن تکمیل و زیر بار ترافیکی رفته است و ایستگاه 13 (قونقا) که آخرین ایستگاه خط یک محسوب می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: خط یک قطار شهری تبریز سه فاز و 18 ایستگاه دارد که 17 ایستگاه آن تکمیل و زیر بار ترافیکی رفته است و ایستگاه 13 (قونقا) که آخرین ایستگاه خط یک محسوب می شود، تا پایان بهمن ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

یعقوب هوشیار، چهارشنبه هفتم دیماه، در بازدید از ایستگاه 13(قونقا) که آخرین ایستگاه خط یک قطار شهری تبریز محسوب می شود، اظهار کرد: سازمان حمل ونقل ریلی طبق زمان بندی اعلام شده پس از نصب تابلو روزشمار متعهد به اتمام ایستگاه های باقیمانده خط یک بوده و روند پیشرفت ایستگاه قونقا، آخرین قدم در اتمام کل خط یک نیز قابل قبول است.

وی افزود: تلاش داریم با برنامه ریزی دقیق، پشتیبانی مالی منظم و افزایش شیفت های کاری، ایستگاه 13 خط یک قطار شهری نیز در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به برخی نواقص موجود در خط یک مترو افزود: اولویت شهرداری تبریز تکمیل نواقص خط یک متروی تبریز همچون سیستم تهویه است و علی رغم بار مالی سنگین آن، در برنامه کاری خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آخرین ایستگاه خط یک مترو تبریز

بهره برداری از آخرین ایستگاه خط یک مترو تبریز