مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:502022-12-28سياسي

9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در فراخوانی با تاکید بر اینکه9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است، از مردم قزوین برای شرکت در تجمع بزرگ 9 دی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در فراخوانی از مردم قزوین برای حضور در مراسم نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دعوت مرد.

در این بیانیه عنوان شده است: حماسه نهم دی، نماد وحدت و عزت استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که ملت با بصیرت ایران تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است، ملت با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی ماه سال 1388 به مقابله با فتنه گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سو به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

بزرگداشت 9 دی به همه ما یادآوری می کند که فتنه های دشمن تمام شدنی نیست و دشمنی خود را هر روز با یک بهانه آشکار می کند، عداوت و دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، توطئه های مستمر و دسیسه های پی درپی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است

9 دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است