مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:402022-12-28سياسي

تقویت فعالیت قرارگاه بصیرت بوشهر در حوزه دانش آموزی و دانشجویی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت قرارگاه بصیرت و فرهنگی استان بوشهر در حوزه دانش آموزی و دانشجویی افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگ اساس و پایه نظام اسلامی و جامعه است که باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: اساس و زیرساخت تمدن اسلامی و آفرینش تمدن توجه به فرهنگ است و توجه به این مهم منشأ و سرچشمه تمامی حوزه های راهبردی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دیگر عرصه ها است.

آیت الله صفایی بوشهری توجه به نسل جوان و نوجوان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: یکی از شاخص های موقعیت فرهنگی جامعه معماری کارآمد نسل جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای انحراف جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده اند تصریح کرد: دشمنان با انحراف ذهن جوانان و نوجوانان و ایجاد بحران هویت دینی و ملی برنامه ریزی کرده اند که در اغتشاشات اخیر بیشترین فشار به روی این قشر بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تشکیل قرارگاه بصیرت و فرهنگی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این قرارگاه در حوزه دانش آموزی و دانشجویی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فعالیت قرارگاه بصیرت بوشهر در حوزه دانش آموزی و دانشجویی

تقویت فعالیت قرارگاه بصیرت بوشهر در حوزه دانش آموزی و دانشجویی