مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:402022-12-28سياسي

جهان شهر قم باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد


جهان شهر قم؛ باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد که در این راستا نیازمند حرکت جهادی هستیم تا گام های بلندتری برداشته شود.

- قم- رییس دانشگاه قم، ابراز داشت: جهان شهر قم؛ باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد که در این راستا نیازمند حرکت جهادی هستیم تا گام های بلندتری برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد شریفی چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه قم اظهار داشت: قم شهر بین الملل اسلامی است و هم اکنون در حوزه علمیه قم ده ها ملیت در این مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه قم، ابراز داشت: جهان شهر قم؛ باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد که در این راستا نیازمند حرکت جهادی هستیم تا گام های بلندتری برداشته شود.

وی گفت: برای رسیدن به دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی و اسلام پسند، باید تلاش کرد و قم در حوزه علم ظرفیت های مطلقی دارد و مزیت های فراوانی در قم به لحاظ حضور اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی وجود دارد.

حجت الاسلام شریفی ابراز داشت: در حوزه های علوم شناختی و هوش مصنوعی ظرفیت های خوبی در قم وجود دارد که انتظار از دانشگاه قم این است که به ابعاد مختلف این عرصه ها بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان شهر قم باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد

جهان شهر قم باید دانشگاهی در تراز بین المللی داشته باشد