مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:402022-12-28حوادث

باند قاچاق با 420 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران متلاشی شد


فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند قاچاق مواد مخدر استان های جنوبی کشور به شمال خبر داد و گفت: از اعضای این باند 420 کیلو تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی به مازندران و استان های شمالی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه دستگاه خودرو سواری تیبا، جک و پراید را در محور کندوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد تردد به سمت استان گیلان را داشتند، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همکاری انتظامی شهرستان های چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر در عملیاتی ضربتی هر سه خودرو در شهرستان رامسر توقیف و در بازرسی از خودرو تیبا 420 کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار میرزایی با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار متهم این پرونده، افزود: متهمان که نسبت فامیلی با یکدیگر داشتند پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق با 420 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

باند قاچاق با 420 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران متلاشی شد