مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 19:032022-12-28فناوري

بهره مندی 331 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت در خراسان شمالی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: جمعیت یک هزار و 69 نفری در قالب 331 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم بهره مند شدند.

- سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سایت جدید فول تکنولوژی اینترنت پرسرعت در روستای گلی شهرستان بجنورد راه اندازی شد که با توجه به این 331 خانوار این روستا از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی گفت: با احداث و راه اندازی سایت جدید فول تکنولوژی ایرانسل، دسترسی روستای گلی از بخش مرکزی شهرستان بجنورد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه برای احداث این سایت از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه گذاری شده است، افزود: جمعیت یک هزار و 69 نفری در قالب 331 خانوار از این روستا از اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم بهره مند شدند.

مرتضوی بیان داشت: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و رشد متوازن اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات از اهم اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

پایان پیام/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 331 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت در خراسان شمالی

بهره مندی 331 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت در خراسان شمالی