مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:202022-12-28اقتصادي

کاهش زمان صدور پروانه شهرسازی با هماهنگی دفاتر الکترونیک شهر


معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه2 گفت: همزمان با کاهش مدت زمان فرایند صدور پروانه شهرسازی، میزان پروانه های صادرشده در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 33 درصد رشد داشت.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه2 گفت: همزمان با کاهش مدت زمان فرایند صدور پروانه شهرسازی، میزان پروانه های صادرشده در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 33 درصد رشد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 2، ابراهیم رضایی مقدم در این باره گفت: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تهران مبنی بر تسهیل و تسریع در فرایند صدورپروانه و همچنین رویکرد جهش تولید مسکن در پایتخت، این موضوع به طور جدی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه میانگین زمان صدور پروانه در منطقه 2 به پایین تر از میانگین زمان فرایند صدور پروانه در شهر تهران کاهش یافت، افزود: در همین راستا به منظور تکریم مراجعین فرایند صدور پروانه مورد بازبینی دقیق قرار گرفت و با ایجاد وحدت رویه در حوزه های ذیربط، ابلاغ دستورالعمل و کاهش زمان بررسی و همچنین هماهنگی لازم با دفاتر خدمات الکترونیک شهر موجب تغییرات مثبت در کاهش زمان صدور پروانه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور پروانه شهرسازی با هماهنگی دفاتر الکترونیک شهر

کاهش زمان صدور پروانه شهرسازی با هماهنگی دفاتر الکترونیک شهر