مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:052022-12-28سياسي

پاسخی پشیمان کننده به رسانه های دشمن خواهیم داد


شبکه های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با رییس جمهور ترکیه در خصوص عدم تحمل جمهوری اسلامی در صورت تغییر جغرافیای مرزی، پیام روشنی به طرف مقابل ارسال کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه به گروهک های تروریستی در منطقه اقلیم کردستان را نمونه بارز اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: این حمله به دشمنان پیامی روشن داشت که جمهوری اسلامی با هیچ گروهی که قصد ایجاد آشوب و ناامنی در کشور داشته باشد مماشات نداشته و به شدت با آنان برخورد می کند.

سردار شریف با تأکید بر لزوم توجه به توطئه دشمنان علیه ملت ایران در برهه های مختلف تصریح کرد: در طول 44 سال گذشته کشور با انواع توطئه مواجه بوده و کماکان مواجه است ولی آخرین توطئه دشمن بر خلاف ظاهر پر سروصدا، جزو ضعیف ترین آشوبات است زیرا هیچ استحکامی در پشت پرده وجود ندارد.

وی نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد فتنه در کشور را بسیار مؤثر دانست و گفت: در 44 سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی پای ثابت اقدام علیه جمهوری اسلامی بوده و در اتفاقات اخیر هم شاهد این موضوع بودیم ولی در سه ماه گذشته هرچه نیروهای امنیتی سرنخ را پیدا می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی پشیمان کننده به رسانه های دشمن خواهیم داد

پاسخی پشیمان کننده به رسانه های دشمن خواهیم داد