مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:052022-12-28سياسي

فرآیند صدور کارت ملی هوشمند در ورامین تسریع شده است


فرآیند صدور کارت ملی هوشمند در ورامین تسریع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی صفاری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین از اداره ثبت احوال این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه ثبت احوال خدمت رسانی به آحاد مردم است و این سازمان بیش از یکصد خدمت به مردم ارائه می کند.

وب با اشاره به اینکه تحولات این اداره در سطح کلان مطرح و اجرایی خواهد شد افزود: کوچک سازی و چابک سازی فرآیند خدمت رسانی از اهداف عالیه ما است و در این خصوص صدور کارت ملی هوشمند تسریع شده است.

صفاری سامانه های فعال این سازمان جهت هماهنگی بین ادارات را گسترده دانست و گفت: سامانه ای برای انتخاب نام و تغییر اسامی به صورت غیر حضوری راه اندازی شده است و سامانه خانوار برای اتصال و بهره برداری تمام دستگاه ها از اطلاعات افراد برای این مهم راه اندازی شده است.

رییس ثبت احوال ورامین در ادامه بیان داشت: تولید و انتشار آمار انسانی با توجه به حجم بالای کار آن مغفول مانده و مقرر شده سامانه سببی و نسبی آمار سالیانه توسط ثبت احوال ارائه شود و افراد همه گذشتگان و زیر مجموعه های خود را به صورت درختواره در این سامانه مشاهده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صدور کارت ملی هوشمند در ورامین تسریع شده است

فرآیند صدور کارت ملی هوشمند در ورامین تسریع شده است