مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:502022-12-28اقتصادي

محله 17 شهریور بیرجند گرفتار در چنبره مشکلات


محله 17 شهریور بیرجند یکی از محلات موجود در بافت فرسوده این شهر است که مردم آن روزگار را با مشکلات بسیاری که در این محله وجود دارند، می گذرانند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: شش هزار و 540 هکتار مساحت بافت فرسوده در بیرجند وجود دارد که شش درصد مساحت این شهر را شامل می شود.

در این بافت محلاتی است که به دلیل بافت قدیمی آن اهالی این محله ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

محله 17 شهریور بیرجند یکی از محلات بافت فرسوده بیرجند است که به دلیل قدیمی بودن بافت آن، مردم این محله با مشکلات بسیاری مواجه هستند به طوری که زندگی در آن برایشان بسیار سخت شده است.

یکی از اهالی این محله به نمایندگی از دیگر افراد گفت: هرچند اهالی این محله توانایی مالی زیادی ندارند اما دارای همتی بلند هستند.

وعده های بهبود محله عملیاتی نشد به گفته وی وعده های گذشته تعدادی از مسئولان درباره بهبود وضعیت محله 17 شهریور تا کنون عملی نشده است و افراد مسن برای عبور از پیاده رو در این خیابان با مشکل مواجه اند.

وی تصریح کرد: زمین در جوار فرهنگسرا وجود دارد که باید طرحی در آن اجرا شود و ساختمان هتل کویر هم از 32 سال پیش رها شده است.

وی ادامه داد: این محله از سرویس ناوگان حمل و نقل درون شهری محروم است و برای راه اندازی خانه محله 17 شهریور باید اقدام لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله 17 شهریور بیرجند گرفتار در چنبره مشکلات

محله 17 شهریور بیرجند گرفتار در چنبره مشکلات