مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:502022-12-28اجتماعي

ورود گردشگران به نقاط حفاظت شده بوشهر نیازمند مجوز زیست محیطی است


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ورود گردشگران و تورهای گردشگری به مناطق حفاظت شده محیط زیست در استان بوشهر نیازمند مجوز زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از مناطق ارزشمند زیستی هستند که جهت حفاظت از میراث های طبیعی و ذخایر ژنتیکی تحت حفاظت قرار دارند و با توجه به زیبایی های طبیعت در این مناطق، گردشگران فراوانی از این مناطق دیدن می کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ورود گردشگران در این مناطق در جهت جلوگیری از تخریب و برهم خوردن آرامش و تعادل محیط زیستی و پیشگیری از حادثه برای گردشگران، باید با رعایت اصول حفاظت از طبیعت صورت گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین ورود گردشگران و تورهای گردشگری به مناطق تحت حفاظت استان بوشهر بویژه پارک ملی دیر نخیلو، پارک ملی نای بند و اثر طبیعی ملی کوه نمک نیازمند اخذ مجوز است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: همه آژانس ها و برگزار کنندگان تورهای گردشگری یک هفته قبل از عزیمت به این مناطق نسبت به هماهنگی و اخذ مجوز ورود به این مناطق اقدام کنند.

استان بوشهر به دلیل شرایط آب و هوایی در فصول پاییز و زمستان پذیرای گردشگران فراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به نقاط حفاظت شده بوشهر نیازمند مجوز زیست محیطی است

ورود گردشگران به نقاط حفاظت شده بوشهر نیازمند مجوز زیست محیطی است