مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:452022-12-28پزشكي

ایمن سازی 16میلیون دام آذربایجان غربی علیه انواع بیماری های دامی


مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : طی 9 ماهه سال جاری ، بالغ بر 16 میلیون نوبت سر دام سبک و سنگین علیه بیماری واگیر دار و غیر واگیر دار در سطح استان ایمن سازی شده اند.

- سید امید خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تأمین بهداشت عمومی جامعه و کمک به ارتقای اقتصاد ملی و سلامت جمعیت دامی، پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و همچنین مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام از اهداف و جزو اهم فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان است.

وی جایگاه اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی را با توجه به موقعیت خاص استان در کنترل و پیشگیری از بیمارهای دامی و ارتقا سطح سلامت جامعه بسیار مهم و حیاتی معرفی کرد.

خلیل زاده افزود: به منظور پیشگیری از تلفات و کاهش خسارات و ضایعات دامی ناشی از ابتلاء به انواع بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان با برنامه ریزی منسجم و با استفاده از توان بخش دولتی و غیر دولتی و با نظارت کارشناسان شبکه های دامپزشکی طی 9 ماهه سال 1401، تعداد 16 میلیون و 100 هزار و 540 نوبت سر دام سنگین و سبک در آذربایجان غربی بر علیه انواع بیماری ها ی واگیردار و غیر واگیر دار ایمن سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 16میلیون دام آذربایجان غربی علیه انواع بیماری های دامی

ایمن سازی 16میلیون دام آذربایجان غربی علیه انواع بیماری های دامی