مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:252022-12-28سياسي

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های شهرستان پاوه، گفت: وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر چهارشنبه در دیدار ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و روحانیون و ائمه جمعه بخش های مختلف این شهرستان با اشاره به اتحاد و انسجام کم نظیر بین برادران اهل سنت و تشییع، بر ضرورت تقویت این همدلی و نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: از سال ها قبل با دیدگاه ها و شخصیت حاج ماموستا قادری آشنا هستم و حضور مستمر ایشان در عرصه های مختلف و مواضع محکم و استقامت ایشان در راه حق همیشه برای من بسیار تحسین برانگیز بوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: براساس آموزه های دینی و همچنین تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب ما معتقد به حفظ و تقویت وحدت میان مسلمین هستیم و موظف به حرکت در مسیر و خطی هستیم که مقام ولایت برای ما در این زمینه تعیین کرده است.

صحرایی گفت: دشمنان ایران اسلامی در دشمنی و خصومت و عناد خود تا ابد پابرجا هستند و در این وضعیت همه ما موظف هستیم که در برابر این دشمنان، برادر و متحد باشیم.

وی ادامه داد: برادران اهل سنت دارای قرابت و نزدیکی بسیاری با اهل تشییع، اهل بیت (ع) و خاندان پیامبر هستند و در استان کرمانشاه این موضوع برای ما بسیار مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود