مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:102022-12-28اقتصادي

480 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود


طرح انتقال آب از سد کانی سیب به عنوان بزرگترین طرح احیای دریاچه ارومیه در آستانه بهره برداری قرار گرفته و با افتتاح آن 480 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بعد از گذشت قریب به 10 سال از اجرای پروژه تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه استانداری آذربایجان غربی برای اولین بار تور رسانه ای استانی بازدید از این پروژه حیاتی انتقال آب به نگین فیروزه ای دریاچه ارومیه امروز برگزار کرد.

این تور رسانه ای امروز چهارشنبه 7 دی ماه 1401 با حضور 50 نفر از خبرنگاران استانی برگزار شد و خبرنگاران ضمن بازدید از تونل انتقال آب در جریان آخرین اقدامات انجام شده این پروژه قرار گرفتند.

در دوم تیرماه سال گذشته ستاد احیای دریاچه ارومیه با همکاری سازمان محیط زیست کشور اقدام به برگزاری تور بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه کرده بود و فقط از خبرنگاران تهران برای حضور در این تور دعوت کرده بود که متأسفانه اتوبوس خبرنگاران دچار حادثه شد و دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در این حادثه جان خود را از دست داده و چندین خبرنگار دیگر مصدوم شدند.

طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه که از سال 1394 با اولین حرکت تیغه های TBM در کارگاه آغاز شد، در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و این غول 36 کیلومتری قرار است تا پایان امسال، امیدها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود

480 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود