مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:002022-12-28سياسي

کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد


کاروان «روایت حبیب» به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی طی مدت سه روز، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، حسام سالکی با اشاره به حضور این کاروان هنری در یزد از هشتم تا 11 دی، اظهار کرد: برنامه های این کاروان از صبح پنجشنبه 8 دی آغاز می شود و در نخستین گام در ویژه برنامه (پاورقی) محفل تحلیل و بررسی کتاب حاج قاسمی که من می شناسم ؛ روایت خاطرات علی شیرازی به کوشش سعید علامیان از ساعت 10 با حضور راوی کتاب، محمدعلی جعفری نویسنده و کارشناس و جمعی از نویسندگان استان در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع شهید سلیمانی با عنوان فقط برای خدا نیز ساعت 13 روز پنجشنبه 8 دی در طبقه دوم مجتمع تجاری ستاره برای بازدید عموم افتتاح خواهد شد.

رییس حوزه هنری یزد اجرای برنامه سفیر روایت را از دیگر برنامه های روز نخست این رویداد برشمرد و با بیان اینکه کاروان سیار روایت حبیب مجموعه ای با امکانات صوتی، نورپردازی و غیره است و فضایی کاملا مردمی دارد، اظهار کرد: این برنامه با اجرای شعرخوانی، نمایش، نقالی، پرده خوانی، حماسه خوانی، سرود و موسیقی، نماهنگ و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد

کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد