مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:452022-12-28اقتصادي

مدیرکل صمت گیلان: اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می کند


مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر اینکه روسای اتحادیه ها و مدیران میادین میوه و تره بار با دقت بیشتری نظارت کنند، گفت: اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می کند و باید نظارت جدی تری را در روزهای آینده از خود نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در حاشیه حضور در میدان بار آزادی رشت و بازدید از غرفه ها اظهار کرد: افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام علی الخصوص سیب زمینی، پیاز و موز پذیرفتنی نیست و قیمت گذاری خودسرانه معنی ندارد.

  وی با بیان اینکه بار غرفه های گران فروش توقیف می گردد، گفت: در آینده نیز با واحدهایی که بدون ارائه اسناد و مدارک، اقدام به افزایش خودسرانه قیمت می کنند برخورد می گردد.

  مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر اینکه روسای اتحادیه ها و مدیران میادین میوه و تره بار با دقت بیشتری نظارت کنند، افزود: اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می کند و باید نظارت جدی تری را در روزهای آینده از خود نشان دهد و در غیر این صورت برخورد قانونی لازم در قالب کمیسیون نظارت صورت می پذیرد.

  به گفته پورحیدری، بازرسی های سرزده از تمامی عمده و خرده فروشان میوه و صیفی جات تا واقعی و متعادل شدن نرخ های میوه و تره بار ادامه خواهد داشت و تا قیمت ها به حالت منطقی و عادلانه بازنگردد با متخلفین صنفی به صورت قاطع برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صمت گیلان: اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می کند

مدیرکل صمت گیلان: اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می کند