مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:402022-12-28سياسي

2600 بانوی فعال گلستانی در مهرواره بانور شرکت کردند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرحله شهرستانی طرح مهرواره بانور به پایان رسیده و امروز با حضور داوران تعداد 2 هزارو 600 طرح بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام رضا دیلمی در حاشیه داوری طرح مهرواره بانور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 2 هزارو 600 طرح توسط بانوان استانی به دبیرخانه مهرواره بانور ارسال شده و امروز این طرح ها توسط داوران بررسی می شود.

وی تصریح کرد: از این تعداد 13 طرح به عنوان طرح برتر انتخاب شده و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این طرح به دبیرخانه ارسال شده شامل موضوعات محله زندگی بانوان در حوزه های فرزنداوری، فرزندپروری، رابطه زوجین، جوانی و افزایش جمعیت، ازدواج آسان و تسهیلات مربوط به آن و غیره بوده که توسط کنشگران و فعالان بانو در مساجد مطرح و ارائه شده است.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع در این طرح ها این است که باید موضوعات مسجد محوری بوده و بانوان فعال بتوانند طرح ها را با محوریت مسجد در حل مسائل و موضوعات مختلف خانواده ارائه شود.

دیلمی گفت: مشارکت مردمی، مسجد محوری، کار تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت محله در حل مسائل ریشه ای، توجه به محرومان محله، مسئله جمعیت و غیره از جمله عناوینی است که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 بانوی فعال گلستانی در مهرواره بانور شرکت کردند

2600 بانوی فعال گلستانی در مهرواره بانور شرکت کردند