مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:402022-12-28فرهنگي

راه اندازی طرح «سینما اردو» در سراسر کشور توسط گروه سینمایی هنروتجربه


محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه گفت : قصد اجرای طرحی به نام «سینما اردو» را در تمام مدارس کشور داشتیم که امروز، اولین روز از اجرای این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اجرای طرح سینما اردو با همکاری گروه سینمایی هنروتجربه و سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش با نمایش فیلم عینک از امروز آغاز شد.

اکران و رونمایی از فیلم عینک به تهیه کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی و کارگردانی رضا آقایی، با حضور عوامل فیلم، مدیران گروه سینمایی هنروتجربه، مدیران وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بیش از 300 دانش آموز دختر مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

  محمد طیب با اعلام راه اندازی طرح سینما اردو در سراسر کشور گفت : قصد اجرای طرحی به نام سینما اردو را در تمام مدارس کشور داشتیم که امروز، اولین روز از اجرای این طرح است.

  وی ادامه داد: این طرح با هدف تماشای فیلم توسط دانش آموزان و سپس نقد فیلم های سینمایی گروه کودک و نوجوان راه اندازی شده است.

همچنین در این طرح بخشی به نام پویش در نظر گرفته شده که دانش آموزان با ارسال ویدئوی نقد خود از فیلم، در مسابقه شرکت می کنند.

  مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کننده ضمن تشکر و قدردانی از هنروتجربه که چنین شرایطی را برای اکران فیلم عینک مهیا کردند گفت: از اکران این فیلم در چنین شرایطی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طرح «سینما اردو» در سراسر کشور توسط گروه سینمایی هنروتجربه

راه اندازی طرح «سینما اردو» در سراسر کشور توسط گروه سینمایی هنروتجربه