مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:302022-12-28بين الملل

جواب مبهم وزیر دفاع ایتالیا به موضوع اعطای سامانه های ضد هوایی به اوکراین


وزیر دفاع ایتالیا نسبت به اینکه کشورش درخواست رییس جمهور اوکراین برای دادن سامانه های دفاع هوایی به کی یف را اجابت کند احتیاط به خرج داد.

- وزیر دفاع ایتالیا نسبت به اینکه کشورش درخواست رییس جمهور اوکراین برای دادن سامانه های دفاع هوایی به کی یف را اجابت کند احتیاط به خرج داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گوییدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا در مصاحبه با روزنامه ایل مساجرو که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، درخصوص مساله اعطای سامانه های دفاع هوایی به اوکراین گفت، این سامانه ها اگر ممکن باشد به اوکراین داده خواهند شد.

او اضافه کرد: اگر قرار باشد ما به اوکراین موشک های ضدهوایی بدهیم باید آنها را از انبارهایمان بگیریم و باید این کار را به نحوی که انبارهایمان خالی نشوند انجام داده و نسبت به کیفیت نیز اطمینان داشته باشیم.

کروستو به رویترز در ماه جاری میلادی گفته بود، سامانه ضدهوایی فرانسوی-ایتالیایی SAMP/T جزء یکی از کمک های نظامی است که کی یف از رُم درخواست کرده است.

صحبت های این وزیر دفاع ایتالیا به روزنامه ایل مساجرو بعد از آن مطرح شد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین روز سه شنبه یک گفتگوی تلفنی را با جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا داشته و بعد از آن زلنسکی توییت کرد که رُم اعطای تجهیزات دفاع هوایی به کی یف را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب مبهم وزیر دفاع ایتالیا به موضوع اعطای سامانه های ضد هوایی به اوکراین

جواب مبهم وزیر دفاع ایتالیا به موضوع اعطای سامانه های ضد هوایی به اوکراین