مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:552022-12-28سياسي

برپایی موکب های خدمت رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت


در دهه مقاومت موکب های خدمت رسان در همه نقاط شهرستان برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بافت، حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت امروز در جلسه مکتب سلیمانی این شهرستان اظهار داشت: دانشجویان و دانش آموزان باید با مکتب حاج قاسم آشنا شوند و از آن درس بگیرند.

 وی با بیان اینکه 9 دی روز مهمی است و روزی ست که مردم با بصیرت خود بساط فتنه را جمع کردند، افزود: مراسم 9 دی در مصلی شهرستان بافت بعد از نماز جمعه برگزار می شود.

 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت نیز دراین جلسه با بیان اینکه در دهه مقاومت مواکب در همه نقاط شهرستان برپا شود، اظهار کرد: حاج قاسم پرورش یافته نظام اسلامی بود و جهانی شد و با شهادتش عزیز مردم شد.

 وی با بیان اینکه در دهه مقاومت همایش از نسل سلیمانی را داریم، عنوان کرد: مسابقات جنوب شرق، بازی قله قوس که بازی موردعلاقه سردار سلیمانی است در  دهه مقاومت با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار می شود.

آراسته از خدمات ویزیت رایگان در صبح سومین سالگرد سردار سلیمانی خبر داد.

سرهنگ مصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت نیز گفت: یادواره شهدا شهرستان بافت و سومین سالگرد سردار سلیمانی 14 دی ماه ساعت 18 با سخنرانی سردار فرهاد ملکشاهی رییس دانشکده شهید مطهری بسیج در مصلی شهرستان بافت برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب های خدمت رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت

برپایی موکب های خدمت رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت