مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:502022-12-28حوادث

فرمانده انتظامی مشهد: انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد


طی 2 فقره عملیات، باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد منهدم شد و سارقان 10 میلیارد تومانی از منزل مسکونی با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: طی 2 فقره عملیات، باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد منهدم شد و سارقان 10 میلیارد تومانی از منزل مسکونی با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده، چهار متهم به قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی های دقیق، این افراد را که با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت بودند را در حوالی مشهد دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات هفت قبضه اسلحه گرم ساچمه ای، هشت فشنگ ساچمه ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.

سرقت 10 میلیارد تومانی با تهدید اسلحه  فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از وقوع سرقت از ساکنان ساختمانی در بلوار میرزا کوچک خان خبر داد و افزود: 2 نفر با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری، مقادیری طلا و وجه نقد به ارزش 10 میلیارد تومان را سرقت کردند.

سرهنگ نگهبان افرود: سه نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی مشهد: انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد: انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد