مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:452022-12-28سياسي

امام جمعه سابق ملایر یک لحظه در دفاع از انقلاب و اسلام تقیه نکرد


گواهی می دهیم حجت الاسلام محمدباقر برقراری ، امام جمعه سابق یک لحظه و یک بار در دفاع از انقلاب اسلامی تقیه نکرد؛ - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: گواهی می دهیم "حجت الاسلام محمدباقر برقراری"، امام جمعه سابق یک لحظه و یک بار در دفاع از انقلاب اسلامی تقیه نکرد؛ در غم ها، شادی ها، فتنه ها و در عرصه های جهاد و در روزهای سخت سرباز مطیع ولایت و در کنار مردم بود.

سلمان اسماعیلی چهارشنبه 7 دی ماه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه ملایر، این شهر را دارالمومنین، دارالخیرین، دارالواقفین، دارالعباد، دارالمجاهدین، دارالشهدا و سرزمین سربداران خواند و اظهار کرد: مردان و زنان این شهر، 1100 شهید گلگون کفن در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه این مسیر تا امروز که آخرین شهید ما علی نظری فدای این راه پر برکت شد، ادامه داشت، افزود: ما ملایری ها به این گذشته و هویت تاریخی افتخار می کنیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: محراب و منبر این مسجد به عطر حضور بزرگانی چون آیت الله سیدرضا فاضلیان و آیت الله سیدمحمد میرشاهولد که افتخارات ما هستند، معطر است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه سنگر نمازجمعه در ملایر قلب تپنده شهرستان است، مطرح کرد: طی 70 ماه گذشته شخصیتی ارزشمند و دانشمند همچون حجت الاسلام محمدباقر برقراری سکاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سابق ملایر یک لحظه در دفاع از انقلاب و اسلام تقیه نکرد

امام جمعه سابق ملایر یک لحظه در دفاع از انقلاب و اسلام تقیه نکرد