مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:352022-12-28بين الملل

نتانیاهو برنامه کلی دولتش را تشریح کرد


نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت رژیم صهیونیستی یک روز مانده به تاریخ اعلام شده توسط رسانه های این رژیم برای ادای سوگند وی، برنامه کلی کابینه اش را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در تلگرام نوشت: این برنامه اصلی دولت تحت رهبری من است؛ دولت شهرک سازی را در تمامی مناطق از الجلیل و النقب گرفته تا جولان و کرانه باختری توسعه خواهد داد.

وی افزود: دولت به طور فعال برای محافظت از امنیت داخلی و تأمین امنیت شخصی برای شهروندان خود در برابر تروریسم تلاش خواهد کرد.

نتانیاهو همچنین ادامه داد: دولت برای ادامه مبارزه با برنامه هسته ای ایران و ارتقای صلح با همه همسایگان مان با حفظ امنیت اسراییل و منافع تاریخی و داخلی آن تلاش خواهد کرد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی دوشنبه اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو در نظر دارد پنج شنبه سوگند یاد کند و ریاست دولت اسراییل را به صورت رسمی عهده دار شود.

این شبکه تاکید کرد، علی رغم احتمال اینکه نتانیاهو روز پنج شنبه جهت تشکیل کابینه جدید خود سوگند یاد کند؛ اما همچنین مشکلاتی در نحوه تقسیم پست های وزارتی میان اعضای حزب حاکم لیکود وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برنامه کلی دولتش را تشریح کرد

نتانیاهو برنامه کلی دولتش را تشریح کرد