مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:352022-12-28سياسي

توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات یک حرکت ارزشمند است


رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک هدف خاص و ویژه را دنبال می کند که طی آن نوع نگاه امام جماعت مسجد وسیع و گسترده تر خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی امروز چهارشنبه 7 دی ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، با اشاره به اینکه زحمات بسیاری در این نمایشگاه کشیده شده است، اظهار کرد: به نوبه خودم از تمام زحماتی که در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است، تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک هدف خاص و ویژه دنبال می کند که طی آن نوع نگاه امام جماعت مسجد وسیع و گسترده تر خواهد شد.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه احساس نیاز نسبت به تحقق این هدف از سال های گذشته وجود داشته است، عنوان کرد: توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات در موضوعات مختلف یک حرکت ارزشمند است.

وی ضمن دعوت از طلاب و ائمه جماعات برای بازدید از نمایشگاه، مطرح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه تخصصی است و هر طلبه برای بازدید از این نمایشگاه باید تمرکز و وقت کافی اختصاص دهد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه باید خروجی این نمایشگاه مشخص و دقیق باشد، خاطرنشان کرد: باید با همکاری نهادهای مختلف بتوانیم مساجد و ائمه جماعات را فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات یک حرکت ارزشمند است

توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات یک حرکت ارزشمند است