مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:302022-12-28اجتماعي

امکانات پیست اسکی «بارده» جوابگوی استقبال مردم نیست/ بی توجهی به مباحث ایمنی


پیست اسکی باید تخصصی باشد و حضور گردشگران نیز باید با آموزش و با استفاده از تجهیزات باشد اما متاسفانه در پیست بارده به مباحث ایمنی توجه نشده است.

- رضا علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان بن، پیست اسکی روستای بارده از روز گذشته فعال شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: پیست اسکی باید تخصصی باشد و حضور گردشگران نیز باید با آموزش و تخصص و با استفاده از تجهیزات باشد اما متاسفانه در این پیست به مباحث ایمنی توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه احداث سرویس بهداشتی در این مکان بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هنوز انجام نشده است، افزود: از روز گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به برف روبی پارکینگ های این پیست کرد تا استفاده از پارکینگ ها بدون مشکل باشد.

علی بیگی ادامه داد: نیروهای هلال احمر، آمبولانس، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری در محل پیست اسکی مستقر هستند تا در صورت وقوع مشکل در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته 3 نفر حین بازی مصدوم شدند، تصریح کرد: حضور مردم در این مکان قابل کنترل نیست و جمعیتی که از شهرهای اطراف حضور پیدا می کنند و هیچگونه وسیله ایمنی ندارند مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات پیست اسکی «بارده» جوابگوی استقبال مردم نیست/ بی توجهی به مباحث ایمنی

امکانات پیست اسکی «بارده» جوابگوی استقبال مردم نیست/ بی توجهی به مباحث ایمنی