مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:202022-12-28بين الملل

جامعه جهانی برای رفع اقدام یکجانبه علیه سوریه تلاش کند


دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی -آمریکایی محافظت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، قاسم صالح، دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند.

صالح در سخنانی در چارچوب کمپین جهانی برای رفع محاصره سوریه که توسط معن بشور، رییس موسس کنفرانس قومی عربی راه اندازی شد، گفت: حمله به سوریه حمله به کل محور مقاومت است و ایستادن در کنار این کشور از محور مقاومت، ملت فلسطین و کل ملت عرب در برابر توطئه های آمریکایی-صهیونیستی محافظت می کند.

صالح در ادامه اظهار داشت: قانون آمریکایی موسوم به سزار، اصول حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی را نقض می کند و بر اساس دروغ ها و ادعاهای نادرست از سوی دشمنان ملت سوریه تدوین شده است.

وی اعلام کرد: این قانون در چارچوب جنگ آشکار آمریکا علیه ملت سوریه با استفاده از کثیف ترین سلاح ها در کنار تروریسم و محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و تبلیغات رسانه ای دروغین می گنجد، اما سوریه با پایداری مردم آن بر دشمنان پیروز می شود.

سوریه به دلیل پایبندی به حاکمیت ملی و استقلال خود و حمایت از مقاومت در عراق، فلسطین و لبنان در معرض جنگ تروریستی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی برای رفع اقدام یکجانبه علیه سوریه تلاش کند

جامعه جهانی برای رفع اقدام یکجانبه علیه سوریه تلاش کند