مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:152022-12-28اقتصادي

طی یک ماه اخیر 8 نفر فوتی و 66 نفر مسوم به منوکسیدکربن گزارش شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استنشاق مونوکسید کربن مکرر گزارش شده که در یک ماه اخیر 8 نفر فوتی و 66 نفر مسموم به دلیل عدم ایمنی تجهیزات و استنشاق را ابلاغ کردند.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 114 شهر داریم و در بیش از 10 شهر سازمان آتش نشانی وجود دارد، اظهار داشت: ابلاغات و الزامات ایمنی برای همه شهرداری ها انجام شده است و در طول سال ضمن اطلاع رسانی آموزشی برای اجرای طرح های ایمنی، کنترل ایمنی ساختمان ها، اجرای مانورها و تقویت و تجهیز ایستگاه ها را بر عهده دارند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 20 درصد حریق و حادثه کاهش یافته است زیرا الزامات رعایت شده و ساختمان های آسیب پذیر در مناطق مختلف شناسایی شده است و اینها مواردی برای پیشگیری از حوادث است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در زمان حادثه و حریق نیز واحدهای آتش نشانی آماده خدمت هستند و در عمده حوادث ترافیکی، آسانسور، حوادث چاه و سقوط از ارتفاع و حریق هایی که در مزارع اتفاق می افتد، خدمات لازم و سریع انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید تجهیزات به روز رسانی شود، تصریح کرد: در شهرهای بلند مرتبه مانند شهر اصفهان یک نردبان بلند داریم که باید به تعداد آن اضافه شود و سایر شهرها مانند فولاد شهر، شاهین شهر و کاشان نیاز به نردبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی یک ماه اخیر 8 نفر فوتی و 66 نفر مسوم به منوکسیدکربن گزارش شد

طی یک ماه اخیر 8 نفر فوتی و 66 نفر مسوم به منوکسیدکربن گزارش شد