مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:102022-12-28اقتصادي

75 درصد مهارت آموزان بوشهر در صنایع شغل دارند


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: 75 درصد مهارت آموزان استان بوشهر در سال گذشته یا در صنایع مشغول به کار شدند یا برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ، امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: 70 درصد فارغ التحصیلانی که جذب بازار کار می شوند، به مسائل فنی واردند و آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.

وی یکی از مزیت های مهم آموزش های فنی و حرفه ای را کاربردی بودن آن دانست و افزود: رفع بیکاری در گرو تغییر فرهنگ اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری از این آموزش هاست و بدون توجه به مهارت و حرفه آموزی دستیابی به اشتغال در همه عرصه ها با مشکل مواجه می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این میان تقویت مهارت آموزش های مهارتی راهکاری مهم برای دستیابی به شغل است که بایستی بیش از پیش در دستور کار همه مسئولان استانی قرار گیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه جوان مهارت آموخته در جامعه بیکار نمی ماند، اضافه کرد: با رصد اشتغال مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه ای در سال گذشته بیش از 75 درصد آنها یا در صنایع مشغول بکار شده یا برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مهارت آموزان بوشهر در صنایع شغل دارند

75 درصد مهارت آموزان بوشهر در صنایع شغل دارند