مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:102022-12-28سياسي

ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود، گفت: مهم ترین راهبرد کنونی نظام سلطه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز چهارشنبه در نشست ستاد مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم به گونه ای بود که دل ها با این شهید والامقام همراه و تشییع پیکر پاک ایشان موجب رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام سلطه شد.

وی افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی و انجام این جنایت ددمنشامه توسط نظام سلطه، دشمن تهدید کرد 52 نقطه را در ایران مورد حمله قرار می دهد، اما جرأت نکردند دست به این اقدام بزنند، این امر به برکت حضور مردم در صحنه بود، دشمنان همواره از پشتیبانی مردم از نظام و ولایت در هراس هستند و تلاش می کنند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است، تاکید کرد: این فرصت را خداوند متعال برای ما ایجاد کرده که باید از این فرصت استفاده و تلاش کنیم این فرصت ها را از دست ندهیم و با خدمتگزاری بویژه به اقشار مستضعف آنها را به نظام امیدوارتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود

ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود