مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:002022-12-28پزشكي

انجام عمل بازسازی پارگی ربات صلیبی خلفی با روشی ابداعی در بوشهر


برای اولین بار در ایران، جراحی بازسازی رباط صلیبی خلفی بدون پیچ گذاری که روشی نوین با مدت نقاهت کمتر است، در بوشهر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تأمین اجتماعی بوشهر، برای اولین بار در ایران، جراحی بازسازی رباط صلیبی خلفی بدون پیچ گذاری که روشی نوین با مدت نقاهت کمتر است، در بیمارستان تأمین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر، بر روی زانوی یک ورزشکار آسیب دیده انجام شد.

یک متخصص ارتوپدی و فلوشیپ زانو در بوشهر، روشی برای عمل جراحی ربات صلیبی پشتی زانو ابداع کرده که برای اولین بار در کشور آن را در بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر بر روی زانوی یک ورزشکار آسیب دیده انجام داد.

انجام عمل جراحی بازسازی رباط صلیبی خلفی، یکی از مشکل ترین عمل های جراحی آرتروسکوپی زانو است که معمولاً در این عمل، از گرافت تاندون اهدایی (الوگرافت) استفاده می شود اما برای اولین بار در ایران، جراحی بازسازی رباط صلیبی بدون پیچ گذاری و با روش دو طرف معلق در بیمارستان تأمین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر انجام شد.

روش جراحی انجام شده در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر مزیت هایی نسبت به روش های قبلی دارد.

از جمله اینکه در این روش از تاندون های خود بیمار به عنوان گرافت بازسازی استفاده می شود که علاوه بر ایجاد استحکام بیشتر، از ایجاد حساسیت احتمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل بازسازی پارگی ربات صلیبی خلفی با روشی ابداعی در بوشهر

انجام عمل بازسازی پارگی ربات صلیبی خلفی با روشی ابداعی در بوشهر