مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:552022-12-28فرهنگي

برگزیدگان جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه ها» اعلام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت جمهوری خلق چین در سال 1401 و با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری .

- برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر جشنواره نقاشی سرزمین افسانه ها از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت جمهوری خلق چین در سال 1401 و با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج دوستی و همدلی، جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان سرزمین افسانه ها برگزار شد تا کودکان و نوجوانان ایرانی با زبان مشترک نقاشی، زیبایی ‎های کشوری را که در فرسنگ ها دورتر از ایران است، به تصویر بکشند.

بر این اساس فراخوان نقاشی سرزمین افسانه ها مهر 1401 همزمان با هفته ملی کودک منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

محور های موضوعی این فراخوان، خانه ها و خیابان های چین، طبیعت و زیبایی های چین، آثار باستانی و جاذبه های گردشگری چین، آداب و رسوم و فرهنگ چین، افسانه های چینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه ها» اعلام شدند

برگزیدگان جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه ها» اعلام شدند