مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:352022-12-28سياسي

کشور به همه تخصص ها نیاز دارد/ علم و عمل مکمل یکدیگر هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از رواج فرهنگ پشت میزنشینی، گفت: کشور به همه تخصص ها نیاز دارد و باید برای تمام مشاغل متخصص تربیت شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از رواج فرهنگ پشت میزنشینی، گفت: کشور به همه تخصص ها نیاز دارد و باید برای تمام مشاغل متخصص تربیت شود.

آیت الله مصطفی علما، امروز(هفتم دی) در نشست با دکتر عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بر استفاده از ظرفیت های عظیم انسانی برای رفع مشکل بیکاری تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر دانشگاه های فنی و حرفه ای درست برنامه ریزی کنند و آموزش های نوین ارایه دهند، هرگز بیکاری وجود نخواهد داشت.

وی افزود: می شود با استفاده از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای و مراکز فنی و حرفه ای کشور خیلی از مشکلات اساسی جوانان را مرتفع کرد.

آیت الله علما با مهم دانستن آموزش های فنی و حرفه ای، تصریح کرد: اگر حرفه و فن متکی بر علم باشد، بسیار پایدار بوده و آینده کشور را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علم و عمل مکمل یکدیگر هستند، تأکید کرد: کاری که متکی بر علم و دانش باشد بازدهی گسترده ای خواهد داشت و یقینا اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به همه تخصص ها نیاز دارد/ علم و عمل مکمل یکدیگر هستند

کشور به همه تخصص ها نیاز دارد/ علم و عمل مکمل یکدیگر هستند