مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:302022-12-28اقتصادي

برخورد سلبی مجلس با بانک های متخلف/ تامین مالی تولید مغفول مانده است


کمال علیپور خنکداری؛ نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به وضعیت تولید در کشور و بی توجهی برخی دستگاه ها به این بخش گفت: - نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: بی توجهی به تولید و تامین مالی آن در قانون جرم انگاری شده و مجلس با بانک هایی که در مسیر ارایه تسهیلات به بخش تولید همکاری نداشته اند برخورد خواهد کرد.

کمال علیپور خنکداری؛ نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به وضعیت تولید در کشور و بی توجهی برخی دستگاه ها به این بخش گفت: خوشبختانه مجلس قوانین مناسبی در حمایت از تولید مصوب کرده و توانسته به تسهیل کسب و کار اقدام کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به تصویب قانونی اقدام کرده که به واسطه آن صندوقی در بانک ها مسئول حمایت مالی از بخش تولید خواهد بود، افزود: در قانون حمایت از کسب و کار ها مجلس مصوب کرده که بیشترین سهم از تسهیلات اعطای به بخش تولید اختصاص یابد از این رو بی مهری شبکه بانکی به این مهم جای تعجب و بررسی دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه شبکه بانکی توجهی به تولید نداشته و اعطای تسهیلات در این حوزه را با صرفه اقتصادی همراه نمی داند، تصریح کرد: دولت باید برای پای کار آمدن شبکه بانکی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سلبی مجلس با بانک های متخلف/ تامین مالی تولید مغفول مانده است

برخورد سلبی مجلس با بانک های متخلف/ تامین مالی تولید مغفول مانده است