مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:552022-12-28ورزشي

بازیکنان خارجی تفاوت ها را رقم زدند/ به دنبال میزبانی در اصفهان هستیم


هیج کدام از سالن های کشور به جز سالن آزادی مورد تایید فیبا آسیا نیست، در تلاش هستیم برای دور برگشت در اصفهان میزبان رقبای خود باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب آهن در نخستین دیدار خود در مسابقات باشگاه های غرب آسیا مقابل بیروت لبنان با نتیجه 73 بر 56 بازی را واگذار کرد و فردا (پنج شنبه) در دومین دیدار خود در سالن آزادی تهران به مصاف الاتحاد سوریه خواهد رفت.

پیمان صداقت نیا مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین شرایط تیم اظهار داشت: شرایط خوبی در لیگ داریم، در ابتدای فصل روند آماده سازی را دیر شروع کردیم و تا ملی پوشان به تیم اضافه شدند، کمی زمان را از دست دادیم و نتواستیم به خوبی آماده شروع مسابقات شویم.

وی افزود: به همین دلیل 2، 3 باخت در بازی های ابتدایی داشتیم، اما در حال حاضر 7 برد پیاپی در لیگ کسب کردیم، نگاه ما به رده های اول یا دوم جدول است؛ بازیکنان و کادرفنی توانمندی داریم که به آن ها اعتماد کامل داریم، باشگاه هم به صورت کامل حمایت می کند، بسکتبال از رشته هایی است که اهمیت ویژه ای برای باشگاه ذوب آهن دارد.

صداقت نیا در رابطه با حضور ذوب آهن در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: برای مسابقات غرب آسیا از چند ماه قبل اعلام آمادگی کرده بودیم و در سطوح مختلف مکاتبات لازم انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان خارجی تفاوت ها را رقم زدند/ به دنبال میزبانی در اصفهان هستیم

بازیکنان خارجی تفاوت ها را رقم زدند/ به دنبال میزبانی در اصفهان هستیم