مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:452022-12-28سياسي

40 روستای محروم خراسان جنوبی آبرسانی می شوند


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) گفت: آبرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی به نام 40 شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار غلامعلی تناکی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس، تیپ و بعدها سپاه انصارالرضا (ع) موفقیت های بسیار خوبی را در مقابله با شرارت های در منطقه شرق کشور به دست آورد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: از 40 شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) به جز یک شهید بقیه شهدای امنیت هستند که در مظلومیت و غربت به شهادت رسیدند.

تناکی ادامه داد: این شهدا بسیاری در حوادث امنیتی شرق کشور به شهادت رسیدند که در فضای آن روز چون امکان اطلاع رسانی رسانه ای در خصوص آنها وجود نداشت (به واسطه امنیتی بودن موضوع) بسیار مظلوم واقع شدند.

وی افزود: از سال 95 بنا به دستور مقام معظم رهبری در مرزهای شرقی و مرزهای خراسان جنوبی باقی مانده ایم و در راستای خدمت به کشور و مردم و انقلاب انجام وظیفه می کنیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: یادواره های مختلفی برای شهدا برگزار شده ولی تاکنون برای شهدای یگان و تیپ مردم پایه برگزار نشده که در این زمینه برنامه ریزی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 روستای محروم خراسان جنوبی آبرسانی می شوند

40 روستای محروم خراسان جنوبی آبرسانی می شوند