مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:402022-12-28حوادث

کشف انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی در مهاباد


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در شهرستان مهاباد به ارزش بیش از 400 میلیارد ریال، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی توسط شخصی به هویت معلوم در یک  باب انباری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مهاباد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده،  انواع لوازم خانگی ( ماشین لباس شویی، تلویزیون، یخچال و.

) که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام کشف شده 400 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی در مهاباد

کشف انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی در مهاباد