مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:352022-12-28دانش

افزایش بی سر و صدای شهریه دانشجویان مجازی نو ورود دانشگاه تهران


افزایش ناگهانی و بدون اطلاع قبلی شهریه دانشجویان مجازی نو ورود مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران، اعتراض جمعی از این دانشجویان را به دنبال داشت.

- افزایش ناگهانی و بدون اطلاع قبلی شهریه دانشجویان مجازی نو ورود مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران، اعتراض جمعی از این دانشجویان را به دنبال داشت.

پس از پیگیری ایسنا، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران ضمن تایید این مطلب، در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دوره مجازی دانشگاه تهران در تماس با خبرگزاری دانشجویان ایران، از افزایش ناگهانی شهریه خود خبر دادند.

به گفته این دانشجویان، کارت ورود به جلسه امتحان آنها تا هفته گذشته فعال و در دسترس بوده و میزان بدهی آنها صفر اعلام شده بود.

اوایل هفته جاری، لینک کارت ورود به جلسه امتحانات این گروه از دانشجویان غیرفعال شده و به آنها مبلغی تحت عنوان بدهی شهریه اعلام شد.

یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی به ایسنا گفت: من ورودی 1401 ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه تهران هستم.

برای ثبت نام دوره مجازی اولین بار مبلغ پنجاه میلیون ریال شهریه پرداخت کردم، سپس اواسط ترم مجددا مبلغ هشت میلیون و نهصد و هفتاد هزار ریال از تمامی دانشجویان دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سر و صدای شهریه دانشجویان مجازی نو ورود دانشگاه تهران

افزایش بی سر و صدای شهریه دانشجویان مجازی نو ورود دانشگاه تهران