مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:302022-12-28بين الملل

یک همجنسگرا گزینه ریاست پارلمان رژیم صهیونیستی


طبق گزارش رسانه صهیونیستی، به نظر می رسد احتمال قوی وجود دارد که امیر اوهانا به عنوان رییس بعدی پارلمان (کنست)، به عنوان اولین فرد آشکارا همجنسگرا در این سمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ، در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم موقت صهیونیستی همچنان مشغول توزیع مناصب بین قانونگذاران حزب خود -حزب محافظه کار لیکود- پیش از روی کار آمدن کابینه جدید است، به نظر می رسد احتمال قوی وجود دارد که امیر اوهانا رییس بعدی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شود که اولین فرد آشکارا همجنسگرا خواهد بود که در این مقام منصوب می شود.

  رسانه های رژیم صهیونیستی پیش تر از تعیین یک سیاستمدار 65 ساله و متحد قدیمی بنیامین نتانیاهو به عنوان مشاور امنیت داخلی این رژیم خبر داده بودند.

روزنامه تایمز اسراییل در شرایطی که جنجال ها و اعتراضات علیه ترکیب کابینه بعدی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه دارد، گزارشی درباره مشاور امنیت داخلی این کابینه منتشر کرد.

بنا بر گزارش این رسانه صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بعدی این رژیم تساحی هانگبی متحد سیاسی قدیمی خودش را به عنوان مشاور امنیت داخلی و رییس شورای امنیت داخلی این رژیم منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک همجنسگرا گزینه ریاست پارلمان رژیم صهیونیستی

یک همجنسگرا گزینه ریاست پارلمان رژیم صهیونیستی