مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:302022-12-28فرهنگي

کرمانشاه به طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) پیوست


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: کرمانشاه به یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) پیوست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: کرمانشاه به یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) پیوست.

محسن کرمیان با اعلام اینکه موسسه قرآنی بشری به عنوان مجری طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) در کرمانشاه انتخاب شده، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این طرح حمایت و پشتیبانی می کند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: رویکرد طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) کشف و شناسایی استعدادهای نهفته قرآنی در بین نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: کرمانشاه از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است و می تواند به قطب قرآنی غرب کشور تبدیل شود.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند از طریق تارنمای melitelavat.

ir اقدام کنند.

این طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می گیرد و پس از ثبت نام، 12 جلسه آموزشی شامل جلسه و بیناری برای خانواده ها و جلسات توجیهی و آموزشی با حضور اساتید برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) پیوست

کرمانشاه به طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) پیوست