مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:302022-12-28سياسي

شاهد افزایش حاشیه نشینی در خراسان شمالی هستیم


سرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری خراسان شمالی گفت: با افزایش مهاجرت از روستاها شاهد گسترش مناطق حاشیه نشین هستیم به طوری که بیش از 20 نقطه ی فقیرنشین در بجنورد وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین یوسفی صبح چهار شنبه در نشست امنیت روانی و حقوق عامه که در محل سالن بصیرت دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های اثربخشی در راستای برقراری امنیت اجتماعی و روانی و پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان در حال انجام است.

سرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آبگیری 20 درصدی در سدهای استان، افزود: خشکسالی و بحران در تأمین آب کشاورزی و تأمین آب شرب در مناطق روستایی از مهم ترین مشکلات حوزه اجتماعی استان است.

وی با اشاره به وقایع اخیر و تهاجم به عشایر استان در مراتع جنگل گلستان، گفت: در زمینه تولید و عرضه و تأمین فرآورده های دامی و تأمین نهاده های دامی و مشکلات تأمین آب شرب دام با مشکلات جدی مواجه هستیم.

یوسفی افزود: با افزایش مهاجرت از روستاها شاهد گسترش مناطق حاشیه نشین هستیم به طوری که بیش از 20 نقطه ی حاشیه نشین و فقیرنشین در بجنورد وجود دارد.

سرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری خراسان شمالی ضمن اشاره به مشکلات حوزه ی خانواده و طلاق و دعاوی مربوط به بیع و خرید و فروش گفت: متأسفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد افزایش حاشیه نشینی در خراسان شمالی هستیم

شاهد افزایش حاشیه نشینی در خراسان شمالی هستیم