مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:202022-12-28اقتصادي

فناوری وب3 بزودی فراگیر می شود


وب 3 که شامل متاورس، لاک چین، رمز ارزها و.

است به زودی جایگزین فناوری های موجود می شود و دنیای مجازی موازی با دنیای حقیقی شروع به فعالیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا هشتمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی شهرداری های مناطق 22 گانه تهران با موضوع رسانه های نوین با تدریس محمدجواد خوشرو معاون فنی خبرگزاری فارس در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد.

وی در ابتدا گفت: رسانه بر فناوری ها تأثیر می گذارد و باعث می شود فناوری ها با یکدیگر ارتباط پیدا کنند و مفاهیم جدیدی خلق شود، ابزار رسانه می تواند اطلاعات دقیق تری از جامعه و افکار عمومی به دست بیاورد.

انسان موجودی اجتماعی است و ارتباط از نیازهای اولیه است، اولین نوع ارتباط زبانی بوده و بعد از آن  ارتباط مکتوب، ابتدایی ترین فناوری رسانه که اختراع شد تلگراف بود.

وی افزود: در دوره های مختلف ظهور روزنامه و اینترنت باعث گسترش ارتباطات شد، دسته بندی که در مورد رسانه ها انجام می شود تقسیم بندی به قبل از ظهور اینترنت و بعد از آن است، قبل از ظهور اینترنت ارتباط ها سنتی بود.

کارشناس حوزه فناوری گفت: نخستین روزنامه در جهان  سال 1605 و در استراسبورگ منتشر شد، در ایران  سال1253 قمری محمدصالح مهندس شیرازی بود که نخستین روزنامه را انتشار داد، رادیو در سال 1920 میلادی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری وب3 بزودی فراگیر می شود

فناوری وب3 بزودی فراگیر می شود