مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:552022-12-28دانش

جذب بیش از 70 درصد دانشجویان خارجی توسط موسسات بین الملل


معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل گفت: در سطح بین المللی بیش از 70 درصد جذب دانشجوی خارجی توسط کلیه دانشگاه ها از طریق مؤسسات جذب است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای جذب دانشجویان بین الملل که با حضور مسئولین مؤسسات جذب در محل این سازمان برگزار شد، گفت: مؤسسات جذب دانشجویان خارجی برای ما اهمیت ویژه ای دارد زیرا می تواند نقش بسیار مؤثری در معرفی ظرفیت های آموزش عالی و دانشگاه ها در سایر کشورها و افزایش جذب دانشجویان از کشورهای مختلف داشته باشد.

سلمانپور ادامه داد: در حقیقت اهمیت مؤسسات جذب دانشجویان بین الملل زمانی بیشتر نمایان می شود که آن ها می توانند از طریق زیرساخت های الکترونیکی خود و حضور در نمایشگاه ها و ارتباطاتی که با واسطه ها و مؤسسات اعزام سایر کشورها برقرار می کنند، ظرفیت آموزش عالی و دانشگاه های ما را در سطح بین المللی و نزد نخبگان سایر کشورها معرفی کنند.

معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل با بیان اینکه مؤسسات جذب یکی از ظرفیت های بسیار مهم برای آموزش عالی ما هستند، اظهار کرد: در سطح بین المللی بیش از 70 درصد جذب دانشجوی خارجی توسط کلیه دانشگاه ها از طریق مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 70 درصد دانشجویان خارجی توسط موسسات بین الملل

جذب بیش از 70 درصد دانشجویان خارجی توسط موسسات بین الملل