مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:302022-12-28دانش

ساخت ابزاری که می تواند هزینه تشخیص طبی را کاهش دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نئوم پپتیدهای (Neuome Peptides)، یک شرکت مستقر در سنگاپور، با استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم های ثبت شده، - نئوم پپتیدهای (Neuome Peptides)، یک شرکت مستقر در سنگاپور، با استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم های ثبت شده، پلتفرمی برای تشخیص نشانگرهای زیستی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نئوم پپتیدهای (Neuome Peptides)، یک شرکت مستقر در سنگاپور، با استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم های ثبت شده، پلتفرمی برای تشخیص نشانگرهای زیستی ایجاد کرده است.

این شرکت با موفقیت پپتیدهای خاص را برای اتصال به نشانگرهای زیستی از پیش تعیین شده و اثبات شده برای بیماری های قلبی عروقی طراحی کرده و در حال حاضر در حال توسعه حسگرهای تشخیصی مؤثر است.

استفاده از پپتیدهای کوچک، کونژوگه با نانوذرات طلا، تعادلی میان حساسیت بالا و انتخاب گری فراهم می کند و نتایج بسیار دقیق و سریعی را ارائه می کند.

هر ساله بیماری های قلبی عروقی باعث مرگ و میر 3٫9 میلیون نفر در اروپا می شود.

محصول Truheart ™، یک روش مراقبتی برای تشخیص سندرم حاد عروق کرونر که می تواند در طی 3-5 دقیقه نتایج قابل اعتمادی را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ابزاری که می تواند هزینه تشخیص طبی را کاهش دهد

ساخت ابزاری که می تواند هزینه تشخیص طبی را کاهش دهد