مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:302022-12-28اقتصادي

مشکل پروازهای فرودگاه سنندج بزودی ساماندهی می شود


استاندار کردستان از ساماندهی پروازهای فرودگاه سنندج و در پیش گرفتن تمهیدات لازم برای ثبات در انجام پروازها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با یگان حفاظت پرواز فرودگاه سنندج به مشکلات دیرپای فرودگاه سنندج در انجام پروازها اشاره کرد و اظهار داشت: برخی رویه های ناصحیح از گذشته تاکنون وجود داشته است که ما به دنبال آصلاح آن هستیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته، در آینده نزدیک مشکل پروازهای فرودگاه سنندج را به نوعی حل خواهیم کرد که حداقل به صورت روزانه شاهد یک پرواز رفت و برگشت به سنندج باشیم.

وی در ادامه به واگذاری وظیفه حفاظت هواپیمایی کشور در پنجم دیماه سال 63 به فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: از آن تاریخ به بعد حتی شاهد یک مورد هواپیماربایی یا مخاطره پروازی نبوده ایم که نشانه غیرت پاسداری و التزام به حفظ امنیت توسط سپاه پر افتخار است.

زارعی کوشا امنیت را یکی از بزرگترین نعمت ها و در راستای حفظ سلامت جامعه دانست که توسط نیروهای نظامی و امنیتی ایجاد شده و همگان باید قدردان این امنیت پایدار باشیم.

استاندار کردستان خدمات یگان حفاظت پرواز و حساسیت محافظت از فرودگاه ها در جریان اغتشاشات اخیر را یادآوری کرد و گفت: فرودگاه ها از جمله اماکن حساسی هستند که هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پروازهای فرودگاه سنندج بزودی ساماندهی می شود

مشکل پروازهای فرودگاه سنندج بزودی ساماندهی می شود