مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:202022-12-28اقتصادي

هزینه 850 میلیاردی دولت در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان لامرد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد گفت: هزینه 850 میلیارد تومانی دولت در حوزه راه و شهرسازی نشان از توجه ویژه دولت به حوزه راه وشهرسازی در این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: شهرستان لامرد از معدود شهرستان هایی در کشور است که همه محورهای ورودی آن چهار خطه شده و یا در حال چهار خطه شدن است.

وی به محور لامرد اشکنان اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود 17 سال بود که معلق مانده بود و با پیگیری ها و تخصیص اعتبارات خوبی که صورت گرفت هم اکنون چهار خطه شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: محور لامرد خنج یکی از مسیرهایی است که آرزوی دیرینه مردم شهرستان لامرد برای تردد به مرکز استان است و قطعه اول آن از فرودگاه تا تونل شهید باقری (لامرد، تونل شهید باقری) در حال حاضر در مرحله اول با اعتبار 45 میلیاردی در حال احداث است.

وی در همین زمینه افزود: قطعه دوم، بعد از تونل تا خنج به طول 24 کیلومتر است که به مبلغ 450 میلیارد تومان با پیمانکار قرارداد منعقد شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: محور علامرودشت احشام به طول 2و نیم کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و ده کیلومتر دیگر به مبلغ 65 میلیارد تومان در حال انجام است و این نوید را به مردم می دهیم تا قبل از سال جدید این ده کیلومتر نیز به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 850 میلیاردی دولت در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان لامرد

هزینه 850 میلیاردی دولت در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان لامرد