مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:102022-12-28بين الملل

عربستان ده ها نفر از نظامیان خود را اعدام می کند


موسسه حقوقی «سند» اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.

- موسسه حقوقی سند اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبگاه موسسه حقوقی سند که مصادیق نقض حقوق بشر و اعدام مخالفان را در عربستان رصد می کند، اعلام کرد که دادگاه نظامی رژیم آل سعود حکم اعدام ده ها نفر از زندانیان نظامی خود که به دلایل عقیدتی و سیاسی بازداشت شده اند را صادر کرده است و آنها از دو ماه پیش به زندان الحائر در نزدیکی ریاض منتقل شده اند.

بر اساس این گزارش، خانواده دو نفر از نظامیان عربستان که به علت ابراز عقیده و مخالفت با تبعید بازداشت شده اند، هیچ خبری از آنها ندارند.

موسسه حقوقی سند اعلام کرد به تلاش های خود برای شناسایی همه نظامیان بازداشت شده که قرار است حکم اعدام آنها اجرا شود، ادامه می دهد و این نهاد حقوقی از همه فعالان حقوق بشری خواست برای توقف اعدام ها و افشای موارد نقض حقوق بشر توسط رژیم آل سعود تلاش کنند.

پیش از این منابع خبری از جمله روزنامه تلگراف هشدار دادنده بودند که عربستان سعودی قصد دارد از تعطیلات سال نو میلادی برای اجرای اعدام های جمعی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان ده ها نفر از نظامیان خود را اعدام می کند

عربستان ده ها نفر از نظامیان خود را اعدام می کند