مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:052022-12-28ورزشي

اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال ساحلی به امام جمعه بوشهر+عکس


در جریان دیدار اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی با آیت الله صفایی بوشهری، پیراهن مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با امضاء بازیکنان به رسم یادبود به امام جمعه بوشهر اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به لزوم مدیریت اقتصادی ورزش، اظهار داشت: در صورت تحقق مدیریت اقتصادی، کادر فنی و بازیکنان فارغ از دغدغه های زندگی به آماده سازی و حضور شایسته در میدان های ورزشی می پردازند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاکنون مدیریت اقتصاد فوتبال ساحلی محقق نشده است، ادامه داد: در این راستا می طلبد، کارگاه جهت دانش بنیانی کردن اقتصاد فوتبال ساحلی برگزار شود، چرا که این رشته برخلاف بسیاری از رشته ها مانند فوتبال چمنی هزینه های بالایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: فوتبال دانش و علم است، باید در حوزه اقتصاد به صورت ویژه مدیریت شود؛ آماده سازی بازیکنان فوتبال ساحلی با رعایت استاندارهای پزشکی، کار بسیار سخت تری نسبت به فوتبال چمنی است که باید به ابعاد مختلف آن پرداخته شود.

صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به پستی و بلندی زمین فوتبال ساحلی هر لحظه احتمال مصدومت بازیکنان وجود دارد که در آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال ساحلی به امام جمعه بوشهر+عکس

اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال ساحلی به امام جمعه بوشهر+عکس