مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:302022-12-28اجتماعي

فقر عامل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان شهرستان سیریک


امام جمعه سیریک با تاکید برتوجه به تمامی دانش آموزان در شهرستان سیریک گفت: فقر عامل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان شهرستان سیریک است.

- حجت الاسلام محسن سالاری در گفتگو با فرمایش کرده اند، اقدام می شود و با دانش آموزان و خانواده ها چهره به چهره صحبت می شود تا در جهت کاهش معضل ترک تحصیل و افزایش گرایش دانش آموزان به فراگیری درس و علم اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: موضوع دیگر این است دانش آموزی که ترک تحصیل کرده است در صورت صحبت و مشاوره و برگشت به مدرسه، آموزش و پرورش هیچ گونه کتابی به وی تحویل نمی دهد و همین امر موجب می شود تا دوباره دانش آموز میل و رغبت خود را برای ادامه تحصیل از دست داده و مدرسه را ترک کند.

در این راستا لازم است تا تدابیری اندیشیده شود که در صورت برگشت دانش آموز در میانه سال به مدرسه این امکان فراهم باشد که کتب تحصیلی در اختیار وی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان سیریک ادامه داد: این مناطق تحت تأثیر رسانه های غربی هستند و چیزی به عنوان شبکه های داخلی ندارند و خانواده ها از تلویزیون و شبکه های عربی و غربی استفاده می کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع تصادف اتومبیل ها با شترها در جاده های شهرستان سیریک اشاره کرد و گفت: سیریک منطقه ای است که مردم شتر دار و شتر دوست هستند، هر چند بسیاری از صاحبان شترها در حوزه خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر عامل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان شهرستان سیریک

فقر عامل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان شهرستان سیریک